Krachtige SEO en Linkbuilding

Uw wordpress website hoger in google, meer organische bezoekers of Linkbuilding uitbesteden? Onze bewezen zoekmachine optimalisatie biedt uitkomst. Met behulp van onze multidisciplinaire aanpak helpen wij ook u meer online succes te behalen.

SEO specialist

Effectieve Zoekmachine optimalisatie

Technische Optimalisatie

Technische optimalisatie belicht de technische zijde van zoekmachine optimalisatie. Zo is het al een tijd bekend dat google, onder andere snelle laadtijden en het gebruik van een SSL verbinding waardeert en dit beloont met hogere rankings in de zoekmachines

SEO Copywriting

Zoekmachines houden van nieuwe content. Daarom is het raadzaam regelmatig uw website te updaten, een blog is vaak de aangewezen methode. Door gebruik te maken van bepaalde zoekwoorden en optimalisatie technieken kom je hoger in Google

Concurrentieanalyse

Een concurrentieanalyse maakt duidelijk waar de concurrentie zijn goede rankings vandaan haalt. Onderdelen van deze analyse zijn: technische gegevens, content, keywords, backlinks & authoriteit. De gegevens uit dit rapport bepalen mede de te volgen koers

Linkbuilding & Outreach

Bij Linkbuilding worden er links op andere websites geplaatst. Hierbij kan men ook gebruik maken van Contentmarketing aangezien dit vaak backlinks aantrekt. Linkbuilding is een van de beste methodes, maar dient verantwoord toegepast te worden

Keywordonderzoek

Het keywordonderzoek vormt de basis van de seo-strategie. Het laat zien waar snel successen te behalen zijn en op welke zoekwoorden de copywriting en linkbuilding gebaseerd dienen te worden. Ook de concurrentieanalyse speelt hierbij een belangrijke rol

Monitoring & Rapportage

Het is belangrijk een website goed in de gaten te houden, plotseling langzame laadtijden en uitval zijn natuurlijk niet bevorderlijk. Daarnaast is het belangrijk om inzicht te hebben in je backlinks, rankings & bezoekersgedrag. Ook rapporteren wij over onze werkzaamheden.

Werkwijze van onze SEO specialist

1.

SEO Check & Nulmeting

Voordat we met de campagne beginnen voeren wij allereest een audit en nulmeting uit om erachter te komen hoe de website er qua posities & optimalisatie voor staat. Dit maakt het makkelijker later de resultaten te beoordelen. U ontvangt de resultaten in een overzichtelijk rapport

2.

Technische Zoekmachine Optimalisatie (Technische SEO)

Het is belangrijk dat een site goed gevonden kan worden door crawlers en dat Google de pagina daarna een hoge ranking meegeeft. Wij optimaliseren de website om dit proces zo goed mogelijk te laten verlopen. Onder andere laadtijd en sitestructuur zijn hier belangrijk

3.

Concurrentieanalyse

Na de audit & technische optimalisatie is het tijd voor een concurrentieanalyse. De belangrijkste concurrenten worden doorgescand op technische optimalisatie, content, keywords, backlinks & authoriteit. Zo komen we erachter wat goed werkt, en ook wat niet werkt. Hier krijgen wij een eerste indruk hoe de strategie er voor een specifieke website eruit moet gaan zien

4.

Keywordonderzoek

Allereest gaan we op zoek naar zoekwoorden waarop de website al redelijk snel kan gaan scoren. Dit zullen in de praktijk vaak longtail-keywords (zinsdelen) en lokale (keywords + stad) zijn. Verder zullen de keywords met meer concurrentie aan bod komen. Ook de zoekwoorden van de concurrenten worden beoordeeld en eventueel meegenomen

5.

Copywriting & Contentreatie (On-page SEO)

Nu we een aantal kansrijke keywords hebben gevonden zullen we deze verwerken in de website. Wanneer wij de website niet zelf hebben gemaakt zullen we een aantal aanbevelingen doen. Indien het webdesign van Agency Insignia is dan zullen wij dit in overleg met de opdrachtgever zelf doen. Daarnaast leveren wij SEO-Artikelen en eventueel contentmarketing inclusief deze zoekwoorden

6.

Linkbuilding & Outreach (Off-page SEO)

Wanneer de website geoptimaliseerd is en de SEO-artikelen geupload zijn, dan is het tijd voor Linkbuilding & Outreach. Er worden relevante links geplaatst op andere websites. Vanwege het algoritme van Google dient dit verantwoordelijk toegepast te worden. Zo is het onder andere belangrijk een gevarieerd linkprofiel aan te houden, niet te snel backlinks te plaatsen & geen links te plaatsen op onveilige websites. Ook Influencermarketing kan hier een rol spelen.

7.

Monitoring & Rapportage

Naast onze werkzaamheden & rankingprestaties worden ook de statistieken van de website in onze maandelijkse rapportage meegenomen. Hierbij maken wij indien beschikbaar gebruik van Google Analytics en Google Search Console. Zo heeft de klant een goed beeld in de prestaties van de website.

Onze beloftes en garanties

Resultaat

Onze strategie garandeert hogere posities in Google en een toename van websitebezoekers, leads en sales.

Duurzaam & Veilig

Onze SEO specialist maakt uitsluitend gebruik van veilige optimalisatietechnieken. Methodes die uw rankings op langetermijn negatief beïnvloeden laten wij dus achterwege.

Rapportage

U ontvangt elke maand een uitgebreid rapport met betrekking tot onze werkzaamheden en prestaties.

Maandelijkse Tarieven

+ Eenmalig €249 opstartkosten, minimale duur 6 maanden

Lokale SEO

€499

Landelijke SEO

€749

SEO ++

€999

Veelgestelde vragen

Wat houdt zoekmachine optimalisatie in?

Zoekmachine optimalisatie wordt ook wel SEO (Search engine optimization) genoemd. Hierbij worden verschillende optimalisatietechnieken toegepast om  webpagina’s hoger te laten ranken in Google. Het uiteindelijke doel is vrijwel altijd een toename van bezoekers en conversies realiseren.

Kan ik ook zelf seo doen?

Het is mogelijk om in plaats van een seo-specialist in te huren, zelf de werkzaamheden uit te voeren. Op het internet zijn namelijk legio handleidingen te vinden. Echter, als je echt serieuze resultaten wilt boeken dan is het verstandig een seo-bureau met kennis van zaken in te schakelen.

Waarom is de minimale duur 6 maanden?

Zoekmachine optimalisatie vergt tijd. De resultaten zullen niet meteen na de verbeteringen zichtbaar zijn. Na 3 – 6 maanden zal er wel progressie moeten zijn. Het advies is om een samenwerking van minimaal een jaar aan te gaan aangezien er vaak stevige concurrentie is.

Wat is het verschil tussen SEO & SEA?

SEA staat voor ‘Search Engine Advertising’. Hierbij wordt onder andere Google Ads gebruikt om te adverteren in Google. Vaak zullen de eerste paar resultaten in Google advertenties zijn, te herkennen aan de tag “Advertentie”. Bij SEO worden pagina’s geoptimaliseerd om zo hoog mogelijk ondere deze advertenties in de SERP getoond te worden.

Welke vormen van contentmarketing bieden jullie aan?

Bij Agency Insignia bieden we drie vormen van contentmarketing aan, namelijk: SEO-artikelen, Influencermarketing en storytelling door middel van infographics. Dit is onderdeel van onze seo-dienst.

Hoe zie ik of de weboptimalisatie werkt?

De resultaten zullen blijken uit zowel onze rapportage als de websitestatistieken. De posities in Google en de backlinks worden gevolgd met Ahrefs, Semrush en Google Search Console. Voor de websitestatistieken wordt doorgaans Google Analytics ingezet.